Forum www.ostatnirok.fora.pl Strona Główna www.ostatnirok.fora.pl
nowinki dla studenciaków
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

informacje dla całego roku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ostatnirok.fora.pl Strona Główna -> piąty rok
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurek




Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:24, 19 Kwi 2009    Temat postu:

W ubiegłym tygodniu zaczęliśmy rozdawać karty egzaminacyjne i karty obiegowe.
Dziekanat prosi, aby na kartach obiegowych "czerwonym długopisem" zweryfikować dane (łącznie z mailem i numerem tel.). Obie karty egzaminacyjne (z dwóch sesji) i kartę obiegową składamy do dziekanatu razem z indeksem teoretycznie na dwa tygodnie przed obroną, a praktycznie po uzyskaniu wszystkich wpisów.

Choć pewnie już wszyscy wiedzą ale aby sprawniej zebrać podpisy na obiegówkę przypomnę, gdzie znajdują się n.w. komórki:

Na ul. Dewajtis 5:
Biblioteka Główna,
Kasa,
Biuro Pomocy Materialnej,
Kwestura.

Na ul. Wóycickiego:
Biblioteka Wydziałowa - bud 17,
Biuro Karier - Audytorium Maximum,
i przy zwrocie legitymacji - Dziekanat.

Najlepiej teraz sprawdźcie jeszcze, czy macie wszystkie oceny w USOSie. W razie braku będziemy pisali do ćwiczeniowców lub wykładowców.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurek




Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:02, 14 Maj 2009    Temat postu:

Informacja dotycząca składania prac magisterskich i przyszłych i obron:

Odnoście terminów zkładania prac dziekanat wyjaśnia, że zgodnie z Regulaminem musimy złożyc pracę (lub podanie o przesunięcie terminu) bezwzględnie do KOŃCA MAJA. Informacja, iż praca musi być złożona 14 dni przed obroną DOTYCZY OSÓB, KTÓRE JUŻ UZYSKAŁY ZGODĘ NA PRZESUNIĘCIE TERMINU i oznacza,że do złożenia pracy do obrony musi upłynąc kilka dni. 14 dni to maksymalny czas potrzebny do przygotowania przez dziekanat dokumentów potrzebnych do egzaminu dyplomowego - rozliczenia wszystkich lat studiów, wydrukowanie recenzji, protokołów itp. Termin ten MOŻE BYĆ KRÓTSZY jeżeli macie Państwo np kompletnie uzupełniony USOS.

STUDENCI, KTÓRZY DO 31 MAJA NIE ZŁOŻĄ PRACY LUB PODANIA ZGODNIE Z REGULAMINEM STUDIÓW MUSZĄ BYC SKREŚLENI Z LISTY STUDENTÓW Z DNIEM 1 CZERWCA 2009.

Studenci zobowiązani są do zarchiwizowania swoich prac w elektronicznym archiwum prac dyplomowych (APD), które mieści się pod adresem [link widoczny dla zalogowanych] (instrukcja archiwizacji umieszczona jest w aktualnościach strony [link widoczny dla zalogowanych]). APD zastępuje obowiązek składania elektronicznej wersji pracy.


PRZED OBRONĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
1. (indeks z kompletem wpisów)
2. wypełnioną kartę obiegową z aktualnymi danymi osobowymi
(legitymację w dniu obrony)
3. 4 egzemplarze pracy dyplomowej: egzemplarz dwustronny
w miękkiej oprawie, jednostronny w miękkiej oprawie oraz dwa
egzemplarze jednostronne w twardej oprawie (proszę nie umieszczać
godła UKSW na swojej pracy, uŜycie godła kaŜdorazowo wymaga
zgody Władz Uczelni)
4. dowód wpłaty 60,00 zł za wydanie dyplomu ukończenia studiów
5. dowód wpłaty 10,00 za teczkę do suplementu - opłata
nieobowiązkowa
6. 4 zdjęcia w formacie 4,5 na 6,5 cm
7. kartę potwierdzającą złożenie pracy (jest to wydruk z APD
podpisany przez Promotora)
8. wniosek o powołanie komisji egzaminacyjnej (jest to wydruk z APD
podpisany przez Promotora)
9. studenci, którzy chcą otrzymać odpis dyplomu w języku angielskim
oraz suplement w tłumaczeniu na język angielski zobowiązani
są w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia obrony egzaminu
magisterskiego złoŜyć podanie o wydanie takiego dyplomu
i suplementu (druk do pobrania w dziekanacie) oraz zapłacić 40 zł
i dostarczyć dodatkowe zdjęcie w formacie 4,5 x 6,5 takie samo jak
do dyplomu w języku polskim

UWAGA !!!
PRZYJMOWANE BĘDĄ JEDYNIE PRACE Z KOMPLETEM
DOKUMENTÓW (ewentualnie bez indeksu dla osób składających pracę przed
zakończoną sesją letnią)
Legitymację studencką oddajemy w dniu obrony!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubi2410




Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:56, 23 Maj 2009    Temat postu: System APD

Czy ktoś napisał już w tym systemie streszczenie swojej pracy??Należy tego dokonać przy archiwizacji pracy. Niestety mój promotor odesłał mnie do dziekanatu po instrukcje dotyczące formy streszczenia...Jeżeli ktoś ma to już za sobą,to proszę o kilka wskazówek.


Pozdrawiam Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malwina




Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:00, 24 Maj 2009    Temat postu:

ja zamieściłam streszczenie. tak do końca nie wiem, jakie masz wątpliwości - streszczenie do mojej pracy to po prostu parę zdań, o czym jest praca, co opisuję w kolejnych rozdziałach. nic wielkiego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
martynika




Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:24, 24 Maj 2009    Temat postu:

A czy zalaczony plik z praca musi byc w .pdf? czy nie ma takiego obowiazku?
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurek




Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:03, 07 Cze 2009    Temat postu:

Przypomnienie:

Przy zdawaniu indeksów, kart i obiegówki pamiętajmy, żeby sprawdzić dokładnie i uaktualnić dane na tej ostatniej (adres, e-mail, numer tel., może niektóre panie zmieniły nazwisko Wink)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studentka




Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:30, 09 Cze 2009    Temat postu:

czy my musimy mieć w indeksie wpisane praktyki??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurek




Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:47, 09 Cze 2009    Temat postu:

Nasz rocznik nie został objęty obowiązkiem odbycia praktyk, także nie musimy mieć też wpisu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubi2410




Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:21, 09 Cze 2009    Temat postu: obrony

HARMONOGRAM OBRON CZERWIEC/LIPIEC 2009 STUDIA STACJONARNE MAGISTERSKIE


dr M.Świerczyński 17.07.2009 godz.11.00
prof. dr hab. F.Prusak 19.06.2009 godz.15.00
dr.E Popławska 30.06.2009 godz. 8.00
prof.dr hab. I.Lipowicz 3.07.2009 godz.15.00
dr A.Piskorz-Ryń 3.07.2009 godz.15.00
dr Frysztak 30.06.2009 godz.16.00
prof. dr hab. G.Szpor 29.06.2009 godz.13.00
dr J.Stoksik 14.07.2009 godz.10.00
prof. dr hab. M.Muszyński 07.07.2009 godz.12.00
prof. dr hab. K.Warchałowski 19.07.2009 godz. 11.00
dr E.Morawska 30.06.2009 godz.8.00
dr P.Zapadka 3.07.2009 godz.11.00

Terminy obron dotyczą tylko studentów, który rozliczą indeksy minimum 7dni przed obroną !!!

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
satellite




Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:45, 12 Cze 2009    Temat postu:

Czy orientujecie się do kiedy trzeba złożyć prace mgr, jeżeli ktoś broni się we wrześniu? Doszły mnie informacje, że do 15 lipca, czy to prawda?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurek




Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:30, 14 Cze 2009    Temat postu:

Według informacji z dziekanatu (ze strony wydziałowej i ustnych) 14 dni przed obroną. Natomiast pamiętajcie o archiwizacji pracy, gdyż przy tym potrzebny jest czas również promotorowi, który musi zatwierdzić pracę w systemie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yoshiko




Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:03, 24 Cze 2009    Temat postu:

witam, mam pytanie odnośnie tego:

7. kartę potwierdzającą złożenie pracy (jest to wydruk z APD
podpisany przez Promotora)
8. wniosek o powołanie komisji egzaminacyjnej (jest to wydruk z APD
podpisany przez Promotora)

czy wiecie dokładnie skąd to mogę pobrać??

i czy: wiecie, czy można z jakiejś witryny ściągnąć kartę obiegową?? znaczy znalazlem taka jedna z wpia ale rozni się tym ze te pokoje są pionowo umieszczone na kartce....a my dostalismy w cos na kształt kwadratu...niby głupota ...ale wiadomo jakie problemy potrafia robic w dziekanacie.


z gory dziekuje serdecznie za odpowiedźVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurek




Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:48, 24 Cze 2009    Temat postu:

Ad. dwóch pierwszych punktów: będziesz mógł je wydrukować po rejestracji pracy mgr w USOSie. Tu jest cała instrukcja [link widoczny dla zalogowanych]

Natomiast karty obiegowe były imienne, z pełnymi danymi studenta. Wydaje mi się, że możesz odebrać swoją kartę tylko już w dziekanacie.

Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eternity




Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:55, 24 Cze 2009    Temat postu:

Jeśli już wprowadziłeś pracę do systemu APD, w SZCZEGÓŁACH DYPLOMU w pozycji AUTOR przy Twoim imieniu i nazwisku są trzy pliki: wniosek, karta i oświadczenie. Wszystkie 3 trzeba wydrukować.

Co do karty obiegowej, to przecież Jurek i Kamil rozdawali. Nie wiem, czy da się ją skądś ściągnąć.

pozdrawiam:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
satellite




Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:45, 25 Cze 2009    Temat postu:

Karty obiegowe są do odebrania w dziekanacie.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ostatnirok.fora.pl Strona Główna -> piąty rok Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin